piątek, 1 lutego 2013

A jak widzieli to inni...

W Wwie leje i pogoda iście barowa. Więc i spacerować za bardzo się nie chce....Ale jak się dostaje taką informację od spacerowiczki, to ma się ochotę od razu ruszać :) 

Powoli zaczynam podsumowania całego projektu. W ramach tego poprosiłam osoby uczestniczące w spacerach,żeby napisały mi swoje wrażenia, opinie po spacerze.

Oto jedna z nich:
Nasz spacer wydaje mi się już bardzo odległy, ale wciąż niezwykle miło go wspominam. Bo...Bo jesteś pogodną osobą , która zostawia w człowieku po spotkaniu uśmiech, a spacer był z Tobą. Bo umawiając się z Tobą przełamałam schematy swojego postępowania. Bo lubię miłe niespodzianki - pamiętaj, że przed spacerem żyłam w przekonaniu, że Cię nie znam i spacer mógł by równie dobrze dużym niewypałem - szłam więc na niego z taką lekką nieśmiałością Bo umówiłam się na spacer w listopadzie, który zdawac się może najmniej przyjaznym do spacerów miesiącem. Bo pogoda przestała by ważna. Bo stałam się cząstką projektu, który mi się spodobał.”

Dobrego weekendu :) 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz