czwartek, 7 lutego 2013

Dodatkowy spacer

Moi Drodzy- wczoraj miałam przyjemność odbyć spacer z bardzo sympatyczną osobą z Trójmiasta. Osoba ta zgłosiła się do mnie, że będzie w Wwie i koniecznie chciała iść ze mną na spacer. Więc poszłyśmy :)

Relacja jak zdążę to dzisiaj przed północą, a jak nie to jutro.

Tymczasem zostawiam Was z kolejnym podsumowaniem spaceru. : "Po pierwsze bardzo podoba mi się pomysł. A zatem spacer dał mi inspirację. Lubię spacerować. Lubię rozmawiać z ciekawymi ludźmi. Tu miałam dwa w jednym...I jeszcze dał mi radość patrzenia na inną kobietę, która działa, tworzy i się jej udaje. A poza tym, to po prostu fajny spacer był. Trasa. Temat. Bez pośpiechu. Bez "muszę". Takie prawdziwe spotkanie z drugim człowiekiem, z Tobą. Rozmowa o tym, co w nas żywe, ważne, aktualne.”

W Wwie śnieżyca jak się patrzy, więc na spacer wcale się nie chce iść. Ale i tak wychodzę z domu za chwilę:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz