niedziela, 11 listopada 2012

Już za chwileczkę,już za momencik...

Zostało jeszcze  40 minut do 12 listopada czyli startu projektu. Yupppii!!!!!! Już nie mogę się doczekać.

Trzymajcie kciuki,żeby projekt wypalił i żeby udało mi się odbyć te 30 spacerów. Pamiętajcie, że będę spacerować bez względu na pogodę i z każdym kto będzie chciał iść :)

A dzisiaj zrobiłam próbę spacerową tzn. dokąd mogę dojść od siebie w 30 min. Taki pilot spaceru ;) I co się okazało ? Że nie dane było mi się przejść po mieście, bo jakieś hordy żądnych bójek pseudo patriotów opanowały centrum Wwy. Mam taką sugestię, żeby tych "patriotów" raz do roku wysyłać gdzieś na jakieś pole bitwy np. Grunwald i niech sobie się tam okładają kijami, pałami, kostkami brukowymi i czym tam jeszcze chcą. Skoro mają taką potrzebę nawalania się. Bo na pewno te ich przejścia to nie są przemarsze, które mają demonstrować patriotyzm.

No dobra, to tyle o pseudo patriotycznych przemarszach. Jako,że w najbliższym czasie nie mamy żadnych rocznic i świąt państwowych, to myślę, że spacery będą niezagrożone.

Pytacie czy będą relacje- oczywiście, że tak :) Może niektóre osoby zgodzą się i na fotorelacje? :)

Podaję też najnowszy zestaw wolnych terminów. I przy okazji mam prośbę- osoby, które się zapisują, żeby brały na serio proponowane terminy. Zdarzyło się już tak,że na jeden termin było kilkoro chętnych

Wolne jeszcze są:
22.11 do 16.00,
23.11 do 16.00,
28,29,30.11, 1.12,
3.12 do 17.00,
4,5.12
6.12 do 16.00
7.12 do 16.00
9.12
10.12 do 13.00 albo od 19.00
11.12

Do zobaczenia na trasie :))

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz