czwartek, 24 stycznia 2013

Planowanie to połowa sukcesu

Wiele osób pyta się  mnie  kiedy się wreszcie zacznie druga edycja. Ja jeszcze myślami i sercem jestem w tej zakończonej. Jak na razie w związku z osobistymi sprawami zawodowymi usiłuję pogodzić kilka rzeczy na raz i pewnie ruszy dopiero w marcu. Teraz odbywają się nieoficjalne spacery "robocze" (spotkania z przyjaciółmi, albo spacery twórcze osobiste), więc możecie czasami coś o spacerowaniu przeczytać.

Jestem na etapie planowania- dlatego, że druga edycja będzie odmienna od pierwszej. Planowanie to też bardzo fajna i baaardzo ważna część każdego projektu. A szczególnie wtedy, gdy się jest dość zajętą osobą ;) Mówi się, że "im więcej potu przed bitwą, tym mniej krwi na polu walki". Także planuję i planuję, żeby było i ciekawie i inaczej. Np. zbieram różne pomysły na trasy spacerowe. 

Nie zmieni się na pewno formuła 30 dni x 30 osób x 30 min. Co do reszty, to trwa teraz burza mózgów i różne pomysły są weryfikowane. Tym bardziej,że moja kreatywność nie śpi ;) Się kobieta nagłówkuje chyba za dziesięciu teraz ;)

Będę Was na bieżąco informować, co się będzie działo. A na razie postanowiłam porozwijać niektóre wątki, które pojawiły się w trakcie spacerów.Było ich trochę, także jest o czym pisać.

Także zapraszam do czytania na bieżąco :)

Pozdrawiam wieczorowa porą :)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz